Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eltartva - egy sugar baby naplója

Eltartva - egy sugar baby naplója

Így lettem sugar baby - az első alkalom

2017. március 19. - Eltartva egy sugarbaby naplója

Valljuk be, nem könnyű egy igényes fiatal lány élete: kell egy szép és ha lehet jó környéken lévő lakás, rengeteg ruha, hogy ha azt akarja, hogy valaha valaki elvegye és nem beszéltünk a szépítő szerekről. Ehhez elvárják, hogy tanuljunk és persze mindig legyen jó a kedvünk. Nekem speciel az anyagi biztonságtól jó a hangulatom, amihez igyekszem levadászni a megfelelő embert…

sugar2.jpg

Az esküvőből is csak a ruha érdekel, meg a ház. Ugyanígy vagyok mindennel és szerintem egy mai lány simán beszélhet és írhat ilyen dolgokról, ahogy sok más témáról is. Az én esetemben arról van szó, hogy elegem lett abból, hogy annak ellenére, hogy rengeteget dolgozok – hostess vagyok – alig kapok olyan fizetést, amiből megélek, vagy jól érzem magam.

Flörtölni nagyon jól tudok – ahogy az előző posztomban is írtam, pontosan tudom, hogy hívjam fel magamra a figyelmet egy online társkeresőn. A lányokkal rengeteget beszéltünk erről és az egyik mutatott egy oldalt (www.sugardaters.hu), ahol lehet keresni olyan embert, aki biztos hátteret teremt, így tudok vásárolni és utazni is.

sugar3.jpg

Ennek örömére felmentem, feltettem pár – olyan 25 – képet magamról és be is írtam, hogy mire lenne szükségem. Persze, nagyon sok férfi keresett meg, de úgy gondoltam a legjobb, ha a picit idősebb, de kisportolt üzletembert választom, akinek olyan a mosolya, mint egy fogkrém reklám. Ha élőben is ilyen, akkor nem is rossz ez az oldal.

Egész nap izgatott voltam. Órákat ültem a kádban, a borotva és a testápoló többet tudott rólam, mint a legjobb barátnőm és próbáltam kitalálni mit szerethet. Aztán persze előbb jött, mint vártam – vagy én készülődtem lassan? - és minden eszközt dobhattam be a szennyesbe.

sugar4.jpg

A helyzetet egy szuper szexi fehérnemű mentette meg, amiben jobb híján ajtót nyitottam. Ettől persze azonnal beindult és konkrétan a küszöbön le akart teperni, amit így nem is bántam. Irtó szexi volt, ahogy nem bírt magával. Gyakorlatilag végig szexeltük a konyhát és a nappalit is. Egy percre se jutott eszembe, hogy ez nem őszinte és nem álmaim férfija. Csak jó volt.

Aztán egy picit zavarba jött és azt mondta, nem szokta ennyire lerohanni a nőket – nyilván – de nagyon megtetszettem neki és egészen hajnalig maradt. Azt mondta, szeretné, ha elmennénk néha pár eseményre: megnyitókra, partykra, ahol neki is meg kell jelennie. Nem is tudom, szó szerint izgatottan várom…

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egysugarbabynaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr5112345273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matetoth 2017.04.25. 11:13:27

Nem is csoda, ha ilyen szép a válási arány, mikor egy fiatal nő úgy érzi, hogy prostituáltnak kell állnia ahhoz, hogy elvegyék.

Persze az is érdekes, hogyha az esküvő és a ház érdekli a házasságból, persze azt nem írja, hogy a házat nem ingyen vagy az esküvőért ajándékba adják, hanem valakinek meg kell dolgozni érte.
süti beállítások módosítása